Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
09-7401383
050-2891780

אזעקה לעסק מחיר – כל האופציות

אזעקה לעסק מחיר

עלויות של מערכת אזעקה לעסק מחיר אלחוטית

אזעקה לעסק מחיר נע בדרך כלל בין 9,000-2,000 ₪. יש כמה פרמטרים אשר על פיהם קובעים את המערכת המתאימה ביותר, כמו גודלו הפיזי של העסק וכמות האבזור שיש להתקין בכל מקום. באופן בסיסי כל מערכת אזעקה כוללת: גלאים, סירנות, לוח מקשים, ורכזת שמנהלת את כל המכשירים. אפשר לצרף לכך גם אפליקציה לשליטה מרחוק ובמקרים מסוימים חברות הביטוח מתנות את הפעלת הפוליסה של העסק בהתקנה של מערכת מצלמות אבטחה וחיבור למוקד סיור.

התקנת אזעקה לעסק מחיר מורכבת משני גורמים, הרכישה של החלפים הייעודיים על פי הצורך שנקבע כמו חייגן, רכזת, גלאים, סירנות ושעות העבודה של הטכנאים. יש אפשרות להציע אזעקה לעסק מחיר על פי כמות שעות העבודה או ימי עבודה, והם יגבו כ-1,500-1,000 ₪ עבור יום עבודה בודד. אפשרות נוספת היא עלות העבודה כאחוזים מעלות רכישה האזעקה כמו לדוגמה כ-15%-20% בנוסף לעלות של כל האביזרים. לדוגמה, בהנחה שהאזעקה עצמה (כולל האבזור) תעלה 5,000 ₪, התוספת עבור התקנת האזעקה תהיה כ-1,000-750 ₪.

כל התקנת אזעקה היא על פי הצורך בכל עסק, לכן אנשי המקצוע מתכננים את האפיון של מערכת האזעקה כדי שתהיה התאמה מושלמת לעסק ובהתאם לכך יקבע אזעקה לעסק מחיר. באופן כללי התקנת אזעקה לעסק מחיר מתחילה מ-2,000 ₪ כולל עלות העבודה ועלות האזעקה עצמה למערכות בסיסיות ביותר ויכולה להגיע גם ל-10,000 ₪.

אזעקה קווית

התקנת אזעקה קווית זולה יותר מהאזעקה האלחוטית. הסיבה העיקרית לכך היא שאביזרי מערכת האזעקה האלחוטית מתומחרים פי 2 ולפעמים אפילו פי 5 בהשוואה לאביזרי מערכת אזקה קווית. כך לדוגמה: גלאי מגנטי קווי יעלה כ-75 ₪ וגלאי מגנטי אלחוטי יעלה כ-220 ₪. מחיר העבודה עצמה היא יקרה יותר כאשר מדובר במערכת אזעקה קווית, עקב עבודת החיווט והכנת התשתית .גם אם לא קיימת תשתית וצריך להוסיף כ – 500-400 ₪ נוספים עבור התקנה של תשתית לאור הנחיצות שלה.

מערכת האזעקה

הבחירה בין התקנת אזעקה קווית או אלחוטית תשפיע על אזעקה לעסק מחיר. עלות התקנת האזעקה משתנה מאזעקה לאזעקה בהתאם לסוג שנבחר, למורכבות שלה ולכמות האביזרים שיש בהם צורך כמו גלאים או מסך המחיר יקבע בהתאם. הרכזת שהיא המוח של האזעקה והחלק העיקרי אליו מתחברים המרכיבים השונים שלה, גם היא יקרה וזאת בהתאם לדגם שלה.

סירנות / צופרים: במערכת אזעקה מותקנים שני צופרים – פנימי וחיצוני שגם מתומחרים בצורה שונה. הצופר הפנימי ממוקם בתוך העסק ותפקידו להרתיע את הפורץ ולמנוע ממנו לחדור לעסק ולבצע גניבה. מחירו נע בין 180-120 ₪ עבור צופר קווי וכ-220 ₪ עבור צופר אלחוטי. הצופר החיצוני ממוקם מחוץ לעסק ומטרתו להתריע על הפריצה שהתרחשה. הצופר החיצוני עמיד יותר לתנאי חוץ ולכן מחירו גבוה מהצופר הפנימי. צופר חיצוני קווי יעלה כ-260-220 ₪, לעומת צופר חיצוני אלחוטי שיעלה כ-400-350 ₪.

 

 

 

 

Call Now Button
לקבלת ייעוץ חינם
Open chat
Powered by