Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
09-7401383
050-2891780

האם להתקין תוכנת הגנה ? האם לשלם ולקנות תוכנת הגנה ?

Computer system health or auditing - Stethoscope over a computer keyboard toned in blue

ארה"ב: ארגון בתי חולים חדל לקבל מאושפזים עקב מתקפת כופרה

ארגון בתי חולים שמשרת אזור גדול במערב אלבמה השעה זמנית קבלת מאושפזים חדשים בגלל מתקפת כופרה ששיתקה כמה ממערכות המחשבים שלו. 


בראד פישר, דובר DCH Health System, אמר כי בתי החולים בטוסקאלוסה, נורת'פורט ופאייט החלו להעביר את רוב המאושפזים החדשים לברמינגהם ולמקומות אחרים לאחר שהתבררו ממדי התקיפה ב-1 באוקטובר לפנות בוקר. לדבריו, מאושפזים חדשים במצב קריטי עדיין מטופלים ואין כוונה לשחרר חולים בגלל המתקפה. 


לדברי פישר, הכופרה מונעת תקשורת בין כמה מערכות מידע, אבל לא אבדו נתוני מטופלים כלשהם. עובדי הסגל הרפואי נאלצים להשתמש בעותקים מנייר במקום במסמכים דיגיטליים. עדיין לא ברור כמה כופר תובעים ההאקרים (יו-אס ניוז).

 

תשובה : תשובתי היא , האם כשיצאת מהרכב , מהבית או ממקום העבודה השארת את הדלת והחלונות פתוחים ???

תפקידה של תוכנת ההגנה המותקנת בכל אחד מהמכשירים בו אנו משתמשים לשמש כשומר האישי שלנו כל זמן שאנו משתמשים במכשיר וביתר שאת כשאנו משאירים אותו דולק ולא נמצאים לידו .

תוכנת הגנה איכותית בעלת מגוון רבדי הגנה הינה לעיתים קרובות ההבדל בין גניבת כל המידע 

הרגיש והחשוב לנו לבין הצלתנו מעוגמת נפש רבה ועלויות גבוהות .

קניית רישיון של תוכנת הגנה איכותית חשובה משום שבכך מתחייב היצרן למתן תמיכה ועדכונים שוטפים ( על בסיס של דקות !!!) כנגד נוזקות \ כופרות \ וירוסים וכדומה .

יש להתקין תוכנת הגנה גם במכשיר הסלולרי שלנו כדי להבטיח שחיבורו לרשת שלנו וכל המידע שאנו מעבירים דרכו וקיים בו לא יהיה זמין לעברייני רשת למיניהם . 

אנו עובדים עם התוכנות המקצועיות ביותר הקיימות ונשמח לייעץ ולפתור קיימות 

050 2891780

ההבדלים בין דיסקים קשיחים .

הדיסק הקשיח הקיים בכל מחשב הינו רכיב חשוב ביותר המשמש לאגירת ושמירת הנתונים שלנו ובנוסף משמש כבית של מערכת ההפעלה וכלל הקבצים המשמשים את כלל התוכניות שאנו מתקינים במחשב לשמושנו . 

מאז תחילת עידן המחשבים אנו משתמשים בדיסקים אלקטרו מכנים . לכל דיסק יש כרטיס אלקטרוני יעודי המשמש כממשק בין הדיסק לבין המעבד ,ואולם כל הנתונים שמורים על גבי פלטות מיוחדות שעליהם שמור המידע וראשי קריאה \ כתיבה נגשים למקום בו קיים המידע הרלוונטי ומאפשרים לנו שימוש בהם . 

ככל כלי מכני גם הדיסקים שלנו מתבלים ובמיוחד לאור זאת שאנו רוצים את הכל מהר ובמיידי ולכן קיימים מספר סוגי דיסקים עם מהירויות שונות וברמות איכות יצור שונות . 

 

קיימים דיסקים אלקטרו מיכנים במהיריות של 5400  / 7200 / 10000 / 15000 Rpm  

וכל זאת מתוך רצון לקבל את המידע שאגור בו בזמן קצר ביותר. 

לפני כ שמונה שנים התחילה מהפכת ה Flash SSD

דיסקים אלו הינם דיסקים קשיחים בעלי רכיבי זכרון בלבד ללא מכניקה . אי לכך לא קיימת התחממות , רמת הבלאי בשל עבודה מכנית קבועה אינה קיימת , הגודל הפיזי של הדיסקים הינו מצומצם ביותר ( דיסק און קי ) ובעיקר מהירות העבודה והגישה לנתונים הפכה להיות מהירה ביותר ומאפשרת זמני תגובה קצרים מאוד. 

דיסקים אלו שבשל מהירותם הגבוהה , חוסר ההתחממות שלהם וגודלם הפיזי הזעיר מאפשרים לנו נכון להיום לעבוד עם מחשבים דקים וקלים , מכשירי סלולר עם נפחי אחסון גבוהים וגישה כמעט מיידית לכל נתון . 

רצוי מאוד שבכל מחשב תותקן מערכת ההפעלה על גבי דיסק Flash SSD   שכן השפעתו הרבה על תגובה מהירה של מערכת ההפעלה , תוכנות מותקנות ונתונים משנים מהותית את חווית המשתמש בכל רגע . 

תיאור מקרה עם לקוח : לקוח שלו מחשב בן כ 9 שנים ולא רצה להחליף את המחשב ולא את מערכת ההפעלה בשל אילוצים טכניים אולם כן רצה לשדרג את איכות העבודה והתגובה של המחשב בשל היותו איטי מאוד ואף קיימת מדי פעם תופעה של איבוד מידע . 

לאחר בדיקה של הדיסק הקיים ותיקונו , הוחלט להתקין דיסק Flash SSD וכלל הנתונים שהיו בדיסק הישן הועברו במלואם לדיסק החדש .

כתוצאה מכך הלקוח קיבל את אותה סביבת העבודה שהיה רגיל לה 

כולל כל התוכנות והמידע ועם זאת המחשב הגיב ב 80%  יותר מהר 

בכל פרמטר !!!

 

Call Now Button
לקבלת ייעוץ חינם
Open chat
Powered by