Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
09-7401383
050-2891780

מצלמות אבטחה בהוד השרון – התקנה מקצועית

מצלמות אבטחה בהוד השרון

הצוותים המקצועיים של אורן טכנולוגיות מבצעים התקנות של מצלמות אבטחה בהוד השרון, בבתים פרטיים חדשים, דירות חדשות וגם בנכסים שכבר מתגוררים בהם והבעלים מעוניינים במערכת כזו לאור הנחיצות שלה או במקום מערך קיים שהתיישן עם השנים.

תכנון של מערך אבטחה

לקראת כניסה למגורים במבנה חדש, בעלי הנכס מבצעים היערכות רוחבית הקשורה להתאמות של מרחב המגורים לשהייה של בני המשפחה בו בכל שעות היממנה. הן אם מדובר בבית פרטי בן קומה אחת, כמה קומות או דירה רחבת ידיים, המגמה היא להתקין מצלמות אבטחה בהוד השרון כדי להעניק הגנה מיטבית הן לרכוש והן לבני הבית. העובדה שיש מערך אבטחה מעניקה שקט נפשי משמעותי לכולם ולכן יש לכך חשיבות עצומה.

בחירה של מצלמות אבטחה בהוד השרון

כיוון שיש כמה וכמה סוגים של מצלמות אבטחה בהוד השרון, הדרך המומלצת היא לשוחח עם אחד מאנשי המקצוע של אורן טכנולוגיות, להעביר לו מידע ונתונים מדויקים הקשורים לנכס, לגודלו, לסביבת המגורים וכל מידע רלוונטי נוסף. בהתאם לתנאים בשטח, ימליץ המומחה על הפריסה המתאימה ביותר של מערך האבטחה כדי שיהיה לכך ערך מוסף.

אם מדובר בבית פרטי יש כמה נקודות שהן אקוטיות, כמו לדוגמה התקנה של מצלמה מעל שער הכניסה, מעל החניה של הרכבים, ליד בריכת השחייה, מצלמה נוספת בגינה או סמוך למתחם הישיבה. כמו כן מצלמות פנימיות בתוך הבית בקומות השונות ובמיוחד בסמוך לפתחים שמהם עלולים לנסות להיכנס פורצים.

התקנה של מצלמות בדירות

גם בדירות יש צורך בביצוע פרויקט של מצלמות אבטחה, משתי סיבות עיקריות. האחת היא כדי להגן על בני הבית במקרה של פריצה והשנייה היא כדי לראות מה קורה בבית בשעות שבהן הילדים נמצאים לבד בבית, או אם יש במקום מטפלת של תינוקות, של אדם מבוגר או לחלופין מנקה. יש לא אחת מקרים מצערים שבהם העובדים האלו אינם מבצעים את עבודתם נאמנה ולכן יש חשיבות רבה לתעד זאת.

מערך אבטחה משולב בכל נכס

אמצעי הגנה מיטביים עבור כל משפחה וגם עבור כל עסק, כוללים מלבד מצלמות אבטחה בהוד השרון גם מערך התרעה שכולל אזעקות. מערך זה כולל אפשרות הרתעה כאשר יש תנועות חשודות וגם כאשר הגלאים השונים מגלים פעילות שהיא אינה נורמטיבית. הצוותים המיומנים שלנו מבצעים עבודה זו באופן מוקפד על פי התוכנית שהוכנה מראש, הכוללת התקנה במיקומים המדויקים, חיבורי החשמל, חיבור אלחוטי ועוד.

ברוב הבתים החדשים פועל מערך של בית חכם ולכן מחברים גם מערך זה למערכת הכללית של בית חכם לתפעול נוח ביום יום וליצירת אפשרות של גיבוי, כדי שאפשר יהיה לבחון פעילות ביום מסוים, או בשעות ספציפיות.

אם אתם מעוניינים להזמין מצלמות אבטחה, דברו אתנו ונשמח לבצע עבורכם מיזם זה באופן אחראי ומיטבי לשביעות רצונכם המלאה.

 

Call Now Button
לקבלת ייעוץ חינם
Open chat
Powered by