Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
09-7401383
050-2891780

מצלמות אבטחה בעסקים – התקנה בטוחה

מצלמות אבטחה בעסקים

כל בעל עסק עושה כל שניתן כדי להצליח בתחום העיסוק שלו. עם זאת עלולים להיווצר מצבים שבהם יש גורמים שמפריעים להתנהלות התקינה והם פוגעים בעסק כמו גנבים ופורצים. לכן במסגרת המעטפת שמבצע בעל העסק בנישות שונות חשוב שהוא ידאג גם לביצוע התקנה של מצלמות אבטחה בעסקים כדי למנוע כלל תרחיש אפשרי.

בחירה של מצלמות אבטחה בעסקים

קיימים כמה סוגים של מצלמות אבטחה אשר מיוצרים על ידי יצרנים מובילים בעולם. לכל אחד מהם יש פונקציונליות אחרת ולכן יש לוודא מהו הצורך המדויק של כל עסק ובהתאם לכך לרכוש את המצלמה המתאימה ביותר.

ההמלצה היא לפנות למומחים של אורן טק כדי שיראו את המקום הפיזי, יבצעו סיעור מוחות עם בעל העסק כדי להבין בכמה מוקדים מדובר, אם זהו אולם גדול, כמה חדרים, כמה סניפים שיש בהם פעילות קמעונאית ועוד. בהתאם לכך המומחים ימליצו על הדגם הנכון ביותר שיעניק ערך מוסף לחברה.

פיזור של מצלמות אבטחה

אחת הפעולות החשובות היא לבצע התקנה של מצלמות בעסקים בכמה נקודות שהן אקוטיות כמו לדוגמה בסמוך לדלת הכניסה כדי לראות כל מי שנכנס וכל מי שיוצא. אם קיימת בעסק קופה יש להתקין מצלמה נוספת מעל הקופה וזאת כדי להרתיע גנבים פוטנציאליים שמעוניינים לגנוב כסף או פריטים שמונחים ליד הקופה כמו טלפון סלולרי. הימצאותה של מצלמת אבטחה במיקום זה מרתיעה גם עובדים מגניבה של כספים מהקופה בדרכים מתוחכמות.

תכנון של פרויקט מצלמות אבטחה בעסק

לאור החשיבות הרבה של המצלמות בעסק, הצוותים המנוסים של אורן טק מבצעים תכנון מדוקדק בכל פרויקט, היכן תמוקם כל מצלמה ועל איזה אזור היא חולשת. מעבר לכך תהיה עמדה שבה אפשר יהיה לראות באופן מרוכז את השידור של כל המצלמות וזאת כדי לעלות על כל תנועה חריגה ומחשידה.

המצלמות מחוברות לאביזרים נוספים במערך האבטחה כמו האזעקה ולכן בכל אירוע חריג פועלת מערכת ההתראה ואפשר לראות באמצעות מצלמות לעסקים את כל מה שקורה בזמן אמת.

גיבוי של תיעוד מצלמות אבטחה בעסקים

מצלמות אבטחה בעסקים כוללות תוכנת גיבוי המתעדת את כל מה שקורה בעסק. יש מקרים רבים שבהם רק לאחר יום או כמה ימים מגלים שחסר פריט חשוב בעסק, נגנב כסף או שמישהו פרץ את חומת האבטחה במערך המחשוב. לכן יש להריץ את הגיבוי מהמצלמה ולחפש את הקטע הרלוונטי.

תוכנת הגיבוי משאירה את התיעוד לאורך זמן על פי ההחלטה של בעלי העסק ולכן אפשר לעלות על הקטע החשוב ולטפל בכך באמצעות המשטרה או על ידי ביצוע פעולות פנימיות אם מדובר באחד העובדים.

השקעה כספית בהתקנה של מצלמות אבטחה היא נושא חשוב ביותר בכל עסק ולכן מומלץ להתקין זאת עם הכניסה למשרד חדש, או להוסיף זאת למערך האבטחה הקיים כדי ליצור מעטפת מקסימלית.

Call Now Button
לקבלת ייעוץ חינם
Open chat
Powered by