טכנאי מחשבים עד הבית

אורן טכנולוגיות – מעבדת מחשבים עם ידע וניסיון מ 1988!  one stop it טכנאי המחשבים מגיע עד הבית. 

צוות טכנאים מיומן ובעל ניסיון משנת 1988 המעודכן בכל הפיתוחים הטכנולוגים בתחומי החומרה והתוכנה המשתנים בקצב מסחרר. טכנאי מחשבים באורן- טכנולוגיות הוא בעל נסיון מקצועי רב ערך המגיע מהשתתפות בקורסים וימי עיון מקצועיים ובצוע מעשי במעבדה ובאתר הלקוח והתקנות רבות. איכויות אלו מקנות לנו יכולת לתת פתרון מקצועי ואמין בזמן קצר. 

שנות מוניטין וניסיון רב השנים משנת 1988 מעניקה לצוות הטכני ידע ונסיון נרחב לתת מענה למכלול תקלות במערכות שונות. כמו גם תיקון מחשבים ניידים, נייחים, Apple-MAC. 

אנו מספקים ללקוחותינו מגוון פתרונות לכל סוגי המחשבים והמערכות הטכנולוגיות להן אנו נותנים שירות ללקוחותינו. במסגרת זו אף נכללת מערכת בית חכם.

עבודת טכנאי מחשבים ברמת הרכיב

תיקון מחשבים נייחים של כל היצרנים כולל איתור התקלה, החלפת רכיבים, אינטגרציה בין ישן לחדש, העברת מידע מורכבת והתקנה של תוכנות והתקנה באתר הלקוח. 

אנו מתמקדים בתיקון ברמת רכיב. יכולותינו לתקן לוחות של מגוון מחשבים ניידים ונייחים ברמת הרכיב הנה יכולת מרכזית ורבת ערך ללקוח.

יכולת זו מאפשרת להציע ללקוח פתרון זול בכ-50% מעלות של קניית של חלקים שלמים ואף במצבים מסוימים  להציל את הלקוח מהצורך בשינוי של מערכות שלמות ויחסית מיושנות אשר להם לא ניתן להשיג חלקים. מערכות של מחשבים תעשייתיים אשר מבוססות על ציוד רב שנים וכל שינוי בו כרוך בעלות רבה מקבל פתרון בזמן קצר יחסית ובעלות אשר חוסכת מהלקוח את הצורך בהחלפת ציוד בעלות גבוהה. 

מה עוד?

מחשבים ניידים של כל החברות מקבלים שירות ותיקון של כלל החלקים הקיימים במחשב הן מבחינת החומרה והן של כלל התוכנות המותקנות וקיימות במחשב הלקוח . 

במעבדת "אורן טכנולוגיות " אנו נותנים מענה למגוון איומי אבטחה והסרת רוגלות \ תוכנות כופר בעיות תוכנה של מערכת ההפעלה, שמירת נתונים והתקנה מחודשת של כלל תוכנות הלקוח במידה וקיימות בעיות תוכנה \ חומרה

לקוחות "אורן טכנולוגיות " מקבלים פתרונות מאת טכנאי מחשבים הכוללים הן האתר הלקוח והן במעבדה , One Stop iT.

התקנת מערכות של מצלמות אבטחה , אינטרקום , אזעקה , תשתית קווית ואלחוטית לרשתות מחשבים ,

מתן שירות למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים במסגרת קריאת שירות ו \ או בנק שעות . 

כל זאת ועוד… במקצועיות אמינות  אחריות וזמינות! 

השירות הניתן על ידי טכנאי מחשבים עד הבית הנו בבית הלקוח / עסק. הוא ניתן תוך פרק זמן קצר מאוד ולרוב תוך כשעתיים מקבלת הקריאה.

השירות הניתן בבית העסק /בית הלקוח באזור רעננה ניתן כשרות ללקוחותינו ללא תוספת עלות !! 

הצוות המיומן של אורן -טכנולוגיות יעשה ככל שנדרש בכדי שאתה הלקוח תקבל מעטפת כוללת של שרות אמין ומקצועי בתחום המחשוב בו ביום בכדי שאתה הלקוח תמשיך בתפקוד העסק ללא עיכובים !

שעות השירות שלנו הן נרחבות לתת מענה בתחום המחשוב לעסקים /ללקוחות פרטיים.

ימים א-ה בין השעות 9:00-21:00

יום ו 9:00-13:00

חניה נוחה חינם !

מרכז עסקים עקיבא 95 רעננה 

 

טכנאי מחשבים עד הבית של אורן -טכנולוגיות : אנו כאן בשבילך ,בזמינות אחריות אמינות מקצועיות, 

                           משום שהמחשב שלך יותר חשוב משחשבת!!!!!

הגדרת רשת מחשבים

כל ניסיון להעברת מידע בין שני מחשבים ויותר מחייב הגדרת רשת מחשבים . 

כיום כאשר לכל אחד מאיתנו יש מחשב , סלולרי , טאבלט , מדפסת , טלויזיה חכמה ועוד הרבה אביזרים אלקטרוניים ואנו רוצים לשלוט ולהתחבר לכלל המכשירים ולמידע הקיים בהם , נדרשת הגדרת רשת מחשבים שתאפשר את כל העברת המידע והחיבור ביניהם . 

רשת קווית –   לכל מחשב נייח יש כרטיס רשת המאפשר חיבור כבל רשת .

חיבור כבל רשת הינו חיבור קווי בין הראוטר או רכזת התקשורת הקיימת בכל אתר והיא זו המאפשרת חיבור לאינטרנט ובאם קיימים התקנים נוספים ברשת המקומית , גם חיבור אליהם . 

רשת אלחוטית –  במרבית המכשירים בהם אנו משתמשים כיום קיימת אופציית חיבור אלחוטי .

כרטיס רשת אלחוטי הקיים במגוון המכשירים בהם אנו משתמשים כיום מאפשרת יצירת חיבור בין הראוטר ו \ או חיבור ליחידות אלחוטיות – Access Point  הקיימות במרחב בו אנו נמצאים כדי לאפשר התחברות לאינטרנט

 ו \ או התחברות להתקנים נוספים הקיימים באותה הרשת . 

 

הניסיון  והידע הקיימים כיום ברשות הצוות המקצועי הקיים ב " אורן טכנולוגיות " מאפשר לו לבצע מגוון של התקנות חוטיות ואלחוטיות של מגוון המכשירים הקיימים ברשות הלקוח ולבצע את ההגדרה המתאימה לצרכי הלקוח תוך הבטחת איכות של העברת נתונים ( בעיקר בהגדרת רשתות אלחוטיות ) ואבטחת המוצרים מפני נוזקות ובעיות אבטחה נוספות הקיימות וזאת בשל היכולת והידע של להגדיר וטפל בכלל היבטי התוכנה הקיימים בכל מערכות ההפעלה , windows7, windows10 , Apple Ios , טלויזיות חכמות ומכשירים סלולריים.

התקנת נקודת רשת

העברת מידע בין מגוון מכשירים הקיימים כיום ובשל הרצון לקבל את המידע במהירות ובאיכות , מצריך תשתית איכותית . 

חיבור מערכות מחשבים , בית חכם , אזעקה , מצלמות אבטחה למיניהם דורש ידע וניסיון ושימוש בתשתית איכותית .

הידע והניסיון הרב הקיים לצוות המקצועי שלנו מאפשר לנו לבצע עבודות בסיסיות ועד להתקנת תשתית מרובת משתמשים של כבלי רשת איכותיים כולל התקנה וחיווט איכותיים של רכזות תקשורת בתוך ארונות תקשורת וריכוזים מסודרים של כלל התשתיות הקיימות באתר הלקוח .

התקנת תוכנות

לאורך השנים ובשל שינויים תכופים בטכנולוגיה סובבים אותנו בכלל המכשירים בהם אנו משתמשים מגוון של מערכות הפעלה ותוכנות ואפליקציות . 

הניסיון רב השנים משנת 1988 ובכל יום ויום בהם אנו עוסקים במתן שירות וביצוע התקנות של מגוון מוצרים מאפשרי לנו את היכולת למתן שירות איכותי ומקצועי תוך פרק זמן סביר הן באתר הלקוח והן במעבדה. 

הידע המקצועי הרב שנצבר מאפשר לנו את היכולת להתקין ולהגדיר מגוון מערכות הפעלה של חברת 

מיקרוסופט – MICROSOFT על מגוון מוצריה כולל תוכנות אופיס , התקנה והגדרה של תוכנות Outlook לסביבות מייל שונות כולל Gmail  ופתרון בעיות במהלך ההתקנה ולאחריה . 

השוני הקיים בין מערכות הפעלה השונות ובין מרכיבי חומרה שונים גורמים לעיתים לתקלות אשר רק ידע וניסיון הקיים בידינו מאפשר את פתרון הבעיה בזמן סביר לשביעות רצון הלקוח . 

אנו כמו כן משמשים כנציגים טכניים של מגוון לקוחות : רופאים , עורכי-דין , רואי חשבון ועוד תחומים נוספים בהם נדרש ידע להתקנת תוכנות צד שלישי אשר הלקוח היעודי צריך לצורכי עבודתו ומאפשרים זאת תוך הקדשת זמן וסבלנות באתר הלקוח ועבודה משותפת עם יצרן התוכנה היעודית והגדרתה כיאות אצל הלקוח .

בזכות הניסיון והידע הקיימים בידינו מתאפשרת היכולת לבצע את ההגדרות המתאימות בכלל התוכנות והתאמה ביניהן כדי לחבר את כלל מרכיבי החומרה הקיימים ברשת הלקוח והתאמה ביניהם .

התקנת מדפסות

מדפסות לסוגיהן הינן התקן הכרחי בכל סביבת מחשוב בה אנו נמצאים . 

קיימות שלוש טכנולוגיות הקיימות כיום, הזרקת דיו ,לייזר 

וכיום טכנולוגיה חדשה של הזרקות דיו עם בקבוקי דיו להדפסת כמות גדולה של דפים.

לכלל סוגי המדפסות יש מגוון צורות חיבור והגדרה הנדרשים במגוון תצורות רשת מחשבים הקיימת בכל אתר עם מאפייניו המיוחדים. 

ידע וניסיון מאפשרים לנו לחבר את כל סוגי המדפסות ולהתאים אותן לצרכי הלקוח על פי צרכי הלקוח , לקוח פרטי , עסקי , חברות , עוסקים בינוניים ועוד . 

כמו כן מתבצעת התקנה של מגוון התקני חומרה שונים הנדרשים לכל לקוח ע"פ הדרישות המיוחדות לו , כולל כרטיסי מסך מיוחדים , הרחבות זיכרון בניידים ונייחים , קוראי ברקוד , מדפסות למדבקות ועוד.

שירות לתקלות מחשוב וציוד

ידע מקצועי וניסיון משנת 1988 וידע יום יומי הנצבר במהלך שנים רבות הינם הבסיס ליכולת להציע ללקוחותינו שירות אמין ואיכותי ובזמן קצר יחסית למגוון גדול מאוד של מוצרים הן באתר הלקוח והן במעבדת "אורן טכנולוגיות". 

אנו מציעים פתרון ותיקון של: 

  • מחשבים נייחים מכל הסוגים ושל מגוון יצרנים.
  • מחשבים ניידים מכל הסוגים ושל מגוון יצרנים.
  • תיקון והמלצות למגוון סוגי המדפסות.
  •  

תיקון ברמת רכיב של מגוון סוגי המחשבים ( בעיקר ניידים ) הקיימים המאפשר זמן תיקון קצר יחסית ובעלות נמוכה יחסית להחלפה של החלק הפגום בכללותו. 

חיבור והתקנה כולל תיקון של מערכות אינטרקום , מצלמות אבטחה , אזעקה וכלל הציוד ההיקפי הנדרש לסביבת המחשוב של כל לקוח כולל אספקת ציוד משרדי – טונר , נייר הדפסה ועוד.

פגישת יעוץ אישית
הקמת תשתיות דורשות ידע רב וכולל במספר תחומים: חשמל, אינטרנט, תקשורת ועוד.
זו משימה לא פשוטה אבל אנחנו בהחלט יודעים לעזור.
נשמח לתאם עמך פגישה אישית על כוס קפה ולקבל עמך את ההחלטות הנכונות עבורך.