Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
09-7401383
050-2891780

יתרונות של בית חכם ברעננה

בית חכם ברעננה

בית חכם ברעננה זה קונספט חדשני ובעל יתרונות רבים. למרות שניתן לתכנן בית שכזה עוד לפני תהליך הבניה, ניתן גם להסב כל בית קיים ולהפוך אותו לחכם. אפשר לעשות זאת באמצעות הגדרות של חשמל חכם, חיבור לרשת, שימוש באפליקציות ייעודיות, מפסקים חכמים ועוד. לכן, בין אם אתם נכנסים לבית חדש ובין אם אתם רוצים לשפר את הבית הקיים, קחו לתשומת ליבכם את כל היתרונות שנציג לכם כעת.

בית חכם הוא יותר חסכוני

נכון, להתקין בית חכם ברעננה עולה כסף. מפסקים חכמים, חיבורים חכמים, פתרונות אלחוטיים, כל זה ביחד עם תכנון מדוקדק ופרטני צפוי לעלות לכם כסף. אבל עוד לפני שנדבר על הנוחות ועל האסתטיקה, קחו בחשבון שאתם מקבלים תמורה ששווה כסף. בית חכם הוא בית הרבה יותר חסכוני. בית חכם ברעננה מאפשר לחסוך הרבה כסף על הוצאות החימום והמיזוג, על הפעלת הדוד החשמלי ועל עוד אלף ואחד דברים. בבית כזה, כל מערכת חשמלית לא תפעל באופן בזבזני. מביאים סוף לכל המצבים שבהם שוכחים לכבות מפסק כזה או אחר לפני שיוצאים מהבית. יותר המזגן לא נשאר דולק כשלא צריך וגם הדוד החשמלי לא פועל לחינם. כן, אפילו את זה אפשר להגדיר, את הכיבוי של הדוד בשעות מסוימות ואת הניתוק כאשר יש מספיק מים חמים.

בית חכם ברעננה הרבה יותר מעוצב

אסתטיקה מודרנית ונקיה, זה חלק חשוב מהמהות ומהיתרונות של בית חכם ברעננה. אף אחד כבר לא מסתפק בהתקנה של חשמל חכם רק בגלל שהוא חכם. עושים את זה גם בגלל יתרונות העיצוב שמגיעים ביחד. לדוגמא, מערכת חכמות הן בדרך כלל מערכות ללא חיווט. את הכל מתפעלים באמצעות רשת מחשבים פנימית ובאמצעות אפליקציות. אין צורך לחשוש מכך שהסבה לבית חכם תחייב להעביר חוטים או כבלים לא אסתטיים שמפריעים. לכך, אפשר להוסיף את המפסקים החכמים והמעוצבים. מסכי מגע שיכולים להשלים את השליטה עם אפליקציות הם בעלי סגנון אלגנטי, יפה. ואפשר להכניס הרבה אחידות ותחושת הייטק נקיה ויפה לכל חדר וחדר ולכל הבית, מרצפה ועד תקרה.

כל כך נוח שהכל בשליטה חכמה

יתרון נוסף הוא הנוחות של השליטה. בית חכם ברעננה הוא בית שבו לא צריך לגשת לאף מכשיר בכדי להפעיל אותו. אפשר בעצם לשלוט כמעט בהכל, בלי לקום מהכיסא ואפילו בלי לראות בעיניים את המכשיר או המפסק. כאשר להכל יש גישה גם באמצעות אפליקציות בסמרטפון, אפשר להפעיל או לכבות מכשירים ומערכות מתוך הבית, מחוץ לבית ואפילו מאוד מרחוק. לדוגמא, אם אתם מתיישבים לראות סרט, אתם מפעילים ומכוונים את מערכת הקולנוע הביתי דרך הסמרטפון. דרך אפליקציה אתם יכולים לכוון את המזגן לפי הגדרה מוכנה מראש ולהתאים אם תפעול הרמקולים לפי סוג התוכית שאתם רואים (סרט אקשן, דרמה רומנטית וכו'). בלי לקום, אתם שולטים בתאורה, יכולים לסגור את התריסים ולעשות כל מה שאתם רוצים.

יותר חכם זה גם יותר בטוח

לא רק שליטה בטלוויזיה וחוויית צפיה או האזנה חכמה מתקבל בכל בית חכם ברעננה. הבית החכם גם חוסך כסף, גם מקנה נוחות אבל הוא גם מאוד בטוח. כך זה עובד: בבית החכם אפשר לחבר ולמתג מצלמות אבטחה, אינטרקומים חכמים, אזעקות. מכל מקום, אפילו בזמן טיול בחו"ל, אפשר לדעת האם אזעקה מופעלת ואפשר לראות מה קורה בתוך הבית. דוגמא אחרת: מערכת בקרה יכולה לכבות את הדוד החשמלי, כך שגוף החימום נשמר ולא יתרחש קצר לא רצוי. חסכוני יותר, בטוח יותר.

Call Now Button
לקבלת ייעוץ חינם
Open chat
Powered by